Dag 3 – Detta ångrar jag


Det finns så fruktansvärt mycket saker jag ångrar i livet. Men främst ångrar jag att jag slösade bort många år av mitt liv på att må dåligt och lida igenom varje dag. Jag ångrar att jag inte bad om hjälp tidigare. Fast trots det så är jag glad för det jag varit med om, det har gjort mig starkare!

Jag ångrar också att jag har låtit människor i min omgivning styra mig. Jag vet egentligen att många bara utnyttjar mig för att jag går att böja åt nästan vilket håll som helst, men det är slut på det nu. Jag har tagit tag i mig själv.

Det jag ångrar mest av allt i mitt liv är att jag inte åkte med till mormor året innan hon dog. Jag var arg på mamma och vägrade sitta i samma bil som henne. Jag hann bara träffa mormor en gång efter det och då mådde hon riktigt dåligt. Jag hoppas verkligen att hon förlåter mig för det!

-

Så, nu vet ni vad jag ångrar i mitt liv. Eller ja, det är ju trots allt inte ALLT jag ångrar, men det är några saker. Vissa detaljer hör inte hemma i bloggen och dessutom skulle jag kunna skriva en bok om allt jag ångrar tror jag xD Haha!