Dag 11 – Mina styrkor



Det är alltid svårt att komma på sina egna styrkor, så det är tur att jag har skrivit ner det för ett annat syfte!

Mina styrkor är att jag har lätt för att prata med nya människor, att jag alltid hittar nåt positivt i allting och att jag har en tendens att lätta upp stämningen när den inte är på topp! Jag är också väldigt engagerad i vad jag gör, så får jag ett uppdrag tar jag mig an det till 100%. Oftast i alla fall! Envis som en åsna är jag!

Jag har inte alltid kunnat se mina styrkor utan jag trodde i många år att jag var utan dom. Illa, men sant. Det var en period i mitt liv då jag trodde att jag var den svagaste människan som fanns på jorden. Det var väl min svaghet då, att jag var så självcentrerad och att jag alltid nervärderade mig själv. Well, det är inte ens i närheten av så nu :D Skönt det!

Alltså, mina styrkor i korthet:
* Lätt för att ta kontakt med folk
* Positivt tänkande
* Lättar upp stämningen
* Engagerad i det jag gör

Vilka är era styrkor? Skriv gärna i kommentarsfältet :D