Ånga aldrig något som fick dig att känna dig levande.

Jo, men hej! Det har hänt en hel del i mitt liv sen jag skrev senast men det mesta verkar lägga sig nu i alla fall. Skönt!

Jag hade den bästa nyåren nånsin med fina vänner och Simon på Gretas i Göteborg. Vi dansade, drack och kysste in det nya året. Och nytt år är det, vilket betyder att jag startar från scratch! Skönt att göra sig av med människor som bara tynger ner en och istället skratta och må bra :)

Kia, Jerry, Johanna och Emmi på förfesten på nyår. Tyvärr så dog min kamera så det är enda bilden jag har, haha!

Well, idag är jag sjuk. Vaknade med bomull i huvudet och det kändes som att jag hade blivit överkörd av en traktor. Det sa jag till Simon också när vi vaknade, och han undrade varför jag valde just traktor. Helt ärligt så tror jag att jag drömde om en traktor och att det var därför.. Haha! Men jag kände mig i alla fall inte alls bra. Så jag sket i skolan. Sjukanmälde mig och har sovit, duschat och gosat med katten. Såna dagar behöver man också!

Katten ligger för övrigt kvar brevid mig (som hon har gjort sen kanske 11 imorse). Hon sover som en gris!

Dålig photobooth-bild på nyduschade sjuklingen!