Varför just idag?

Kamerasladden är återfunnen! Dock är jag inte på bästa humöret idag. Vaknade av Simons väckarklocka och fick migrän. Spydde och somnade om. Joe i min klass ringde kl 9 och väckte mig för han hade missat att vi var lediga idag. Jag somnade om igen. Sen vaknade jag vid 10 och var skitnödig. Underbar morgon, verkligen!

Jag gick upp en stund, sen somnade jag igen. Jag är helt slut nu. Har aldrig blivit sån här efter ett migränanfall så jag ringde till vårdcentralen. Dom tyckte jag skulle söka läkare och få utskrivet nån bra medicin för det. Kanske kan vara en bra idé ändå så det slutar påverka skolan. Fast idag var vi ju lediga i alla fall, tur det. Men jobbigt att må dåligt på sin sista lovdag.

Well, jag gjorde en smoothie och sitter och kollar på unga mödrar. Underhållande! Väntar på Big Brother som kommer senare ikväll. 105 dagar utan liv framför mig nu då! Och har snart tjänat ihop tillräckligt med poäng på deras hemsida för att få ett dygns 24/7. Yeaaaah!