Looooov!

Sitter hemma i tystnaden. Helt ensam är jag! Så himla skönt! Har varit nere på stan och fixat lite grejer till imorgon då jag och Simon ska fira den kanske töntigaste dagen på året. Men Alla hjärtans dag har sin charm ändå, och jag vägrar att missa den!

Ringde precis till min mormors syster också och jag ska hälsa på henne på torsdag. Som vanligt kommer hon laga nåt fruktansvärt gott att äta, bara det att hon lagar åt ett fotbollslag när vi bara är 2 personer. Så det blir svält fram tills dess xD Nej, men hon lagar verkligen jättemycket mat! Och det är så himla gott så man kan inte med sig att sluta äta! Haha. Ska vi alla fall bli roligt att träffa henne. Det var ett tag sen nu.

-

Väntar på att Simon kommer hem också. Vi ska se på Charmed. Bästa serien, utan tvekan! Vi är på femte säsongen nu. Egentligen gillar jag mest säsong 1-3 för att Prue är med då, men dom andra är väl helt okej ändå.