Cold shower is a blessing

Sitter i skolan och har precis haft föreläsning om hur sagor är uppbyggda. Jag hade hoppats på att få använda ritplattan idag, men icke då! Har skrivit klart min sagoanalys så nu finns det verkligen ingenting att göra.

Visste ni att torsdagar är mina längsta dagar? Jag går till halv 4 då. Näst sista lektionen är två timmars estetisk verksamhet. Vilket betyder att skriva om konsthistorian. Som snart är klart också. Så, varför ens vara i skolan? Jag blir nästan förbannad på mig själv för att jag känner såhär men samtidigt är det ändå skolans ansvar att jag är sysselsatt med någonting. Aja, det är väl som det är. 9gag är i alla fall till min tjänst <3

-

Efter skolan åker jag hem, och senare ska jag träna. Tror jag i alla fall. Får se lite om jag orkar.. Måste verkligen ta tag i träningen igen, har blivit värsta slackern när det gäller det. Indoor Walking är i alla fall bokat idag!