Swedish House Mafia

 
Jo, men jag kanske ska berätta lite om Swedish House Mafia? För er som inte redan har hört mitt babbel om hur FANTASTISKT det var!
 
Okej, vi kan ju börja såhär; jag är egentligen inte en crazyfangirl när det gäller SHM, men jag gillar deras musik och jag gillar alla tre, Alex, Steve och Sebastian. Dessutom tyckte jag att det skulle bli annorlunda att gå på en konsert där de spelade dansmusik. När Simon berättade att nya biljetter skulle släppas och frågade om jag ville hänga med så kunde jag inte tacka nej helt enkelt!
 
Well, vi var där alldeles för tidigt. Sittplats, vi var där vid insläppet. TRÅKIGT. Vi dödade lite tid genom att äta korv, dricka dyr blaskläsk och titta på "förbanden".

Sittplats sa jag va? Well, när SHM började spela var det inte en jävel som satt ska jag säga! Man gick in i nån form av trans, kunde inte sluta dansa och sjunga med. Det var så sjukt MÄKTIGT! En hel arena full med dansande människor där det spelades bra musik och bjöds på en ordentlig ljusshow. Jag kommer kunna leva på den upplevelsen hela vintern! (Självklart köpte jag en tröja också! #merchnörd)