Superbra dag idag!

 
Dagen började med att jag vaknade och kände mig inte alls pepp på något. Tät i näsan, bomull i huvudet. Wellwell, då kom ett sms från bästa vännen Jerry. "Du, min hyresvärd har en ledig lägenhet och jag tänkte på dig och Simon. Här har du numret!". Simon ringde direkt, och nu ska vi på visning redan på torsdag. Kanskekanskekanske har vi hittat rätt denna gången! Jag vill flytta så mycket att jag snart blir tokig! Det hade varit den bästa julklappen, utan tvekan :D
 
Dessutom fick jag hem ett paket idag med min bikini. Den var så sjuuuukt snygg, bättre än på bilden! Så nu ska jag bara vänta tills jag får använda den också :D Dessutom fick jag ju sålt min kamera igår, och trots lite krångel med Schenker (råkade skriva in fel mått på paketet, hehe) så är jag supernöjd och hoppas att hon som köpte den också blir nöjd! Inte trodde jag att någon ville köpa en gammal digitalkamera med 7,2 mp :D
 
Dessutom fyller min finfina mamma år idag, så vi ska fira henne sen ikväll. Hon kommer bli SÅÅÅ glad för min och Simons present och jag kan inte vänta på att se hennes min!
 
Och just det, det var en mycket bra lucka i kalendern idag! Visar den senare :)