Kanske kommer vara borta ett tag

Jag SKA lägga upp luckorna och jag SKA försöka vara mer aktiv som jag har sagt, men just nu är jag mitt uppe i en flytt och det tar all min tid!
 
Jo, men ni hörde rätt. Flytt! Jag ska flytta hemifrån, äntligen, med min underbara fina fästman! Sambos blir vi nu. Vi räknar med att ha flyttat dit helt och hållet efter jul, men redan nu börjar lägenheten ta form och se ut som ett hem. Det känns konstigt att packa ner sitt liv i lådor.. Och det är så mycket som ska slängas! Men vad gör man inte? Det är ju värt det!
 
Så, det kanske kommer vara lite tyst här ett tag. Men jag återkommer! Och vi har beställt bredband idag också, så om ca. 1 vecka så kan vi nog surfa från lägenheten också. SPÄNNANDE! (Och alla som vill är välkomna på kafferep! Det är bara att höra av sig :D)