Smart drag Mr. Christer

Sitter i skolan och jag var faktiskt i tid idag på morgonen! Trodde jag skulle bli lite sen men inte då. Nu är jag så hungrig att jag håller på att dö så jag hoppas det blir god mat i skolan. Ska nog köpa mig en drickyughurt idag också så jag klarar mig på eftermiddagen. Allvarligt, vem vill äta lunch på frukosttid? Blir irriterad på att vi äter lunch så himla tidigt.

Idag blir det bara att ta det lugnt när jag kommer hem. Skulle egentligen vilja träna en stund men eftersom gymmet inte passar mig och jag inte hinner gå på något grupp-pass idag så blir det vilodag. Har i alla fall bokat in ett dubbelpass med Body Pump och CX30 på söndag. Hoppas jag orkar båda nu då! Men pappa trodde inte att det skulle vara några problem. Och han är ju med hela tiden, haha.

Nä, nu ska jag fortsätta sitta inne på tumblr och fördriva tiden tills vi har lunch. HUNGRIG!