Nothing lasts forever

Har haft en riktigt seg och tråkig dag. I alla fall efter skolan, konstigt nog. Vill bara sova bort allting om jag ska vara ärlig. Jag har en kompis i kris, massa plugg och en hel del träning att göra. Plus att allt bara går fel. Jag kan inte boka pass på Sportlife till exempel eftersom dom har skrivit in fel mejladress. Klantigt säger jag bara!

Jag hoppas i alla fall att det finns platser kvar till aerobics imorgon. Ska gå dit direkt efter skolan och fråga dom och försöka få kortet fixat. Jag måste ju kunna boka!

Som sagt, allt bara går fel och jag är så himla trött! Jag orkar verkligen inte med denna dagen. Försvinn nu dumma tankar! Jag ska väl ta mig en smörgås och en kopp te, sen lägga mig och försöka sova. Eventuellt ta en dusch innan dess också. Men fan alltså. Hoppas morgondagen blir bättre.