Knock on wood



Sitter i skolan och väntar på att lektionen ska sluta. Efteråt åker jag in till Alingsås och träffar Tony. Vi ska fira hans födelsedag och han ska få sin present. Så det blir trevligt :) Är redigt kaffesugen nu så jag hoppas att det finns när jag kommer dit! Haha

Egentligen borde jag väl jobba med mitt konstverk men jag har ingen inspiration alls. Så jag gör det en annan dag. Kom igång bra med naturkunskapen idag i alla fall så jag är nöjd med mig själv. Är rätt förvånad att jag orkar göra så mycket fast att jag har sovit riktigt kasst! Vart ifrån kommer orken liksom? Jag tycker ju inte att uppgifterna är roliga.

Aja, jag får väl sitta och surfa omkring på tumblr lite. Kanske det kan ge mig inspiration. Fast jag vill helst av allt bara sluta nu så jag får åka hem. Sova en stund på tåget.