Body Pump var inte min grej..

Var på Body Pump för några timmar sen och höll på att dö. Jag är alldeles för svag i armarna och jag fick jätteont. Och nu har jag myrornas krig i armarna. Obehaglig känsla. Så det kommer jag nog inte göra igen. Inte på ett tag i alla fall. Men nu är jag inskriven på Sportlife för ett år i alla fall! Fick en väska, vattenflaska och handduk som välkomstpresent. Handduken lär jag inte använda jättemycket men väskan och vattenflaskan var grymma :) Imorgon är Simons sista provdag så då kör vi ett pass med Indoor Walking på 60 minuter. Sen blir det vila i nån dag för min del. Herregud, kroppen orkar ju inte hur mycket som helst!

Hoppas att Simon också börjar träna men man kan ju aldrig tvinga någon. Jag har i alla fall bestämt mig :) Nu ska jag träna upp min kropp så att den ser ut som jag vill! Nu ses vi snart magmuskler!