Ingen skola pga. inställda tåg.

Det blev ingen body step igår för instruktören hade skadat ryggen. Istället gick jag och faderskapet på indoor walking och bestämde att vi kör step nästa söndag istället.

Idag var tågen inställda och ersättningsbussarna krånglade så jag har missat skolan. Och jag som så gärna ville träffa journalisten som skulle besöka oss. Irriterad jag är! Men jaja, shit happens och det är väl bara att bita ihop. Har suttit och pluggat skiten ur mig med naturkunskapsuppgiften nu. Jag har hittat all information och så men just nu ser allt ganska kladdigt ut. Så jag satsar på att få ordning på mina anteckningar och börja skriva på rapporten. Har redan skrivit inledningen på den så jag känner väl ändå att det är på gång.

Nu behöver jag i alla fall ta en paus. Ska nog plocka ut diskmaskinen och kolla på tv lite. Kanske ta en huvudvärkstablett. Huvudet är helt överbelastat just nu efter allt nytt som jag har lärt mig.