Hrm.. frågan är ju om ni finns kvar?

Jo, men här sitter jag igen och skriver ett inlägg. Men frågan är ju om jag har några läsare kvar? För nu har jag ändå varit borta väldigt länge och jag har lovat och lovat, men struntat i att blogga i vilket fall.

Jag har tagit mig en rejäl funderare över om jag verkligen vill hålla på med bloggandet och kom fram till att jag vill det. Jag kanske inte kommer vara särskilt aktiv alltid, och i vissa perioder kommer jag kanske inte skriva över huvud taget. Men faktum är att om jag tar bort bloggen så kommer jag starta en ny inom kort för att jag behöver skriva. Jag har liksom ett behov av att dela med mig ibland. Både av meningsfulla och totalt ointressanta saker.

Så, om någon fortfarande kollar min blogg så vill jag bara säga en sak:
Förvänta er ingenting. Ibland kommer jag skriva 10 inlägg om dagen, ibland 1 i månaden. Jag har mina perioder, och så är det bara. Jag vet inte vad det beror på. Just nu har det hänt ganska mycket i mitt liv som har påverkat många saker. Det kan vara en av anledningarna. Men jag hoppas att ni tycker det är värt att läsa när jag väl skriver i alla fall!