Tack bloglovin' för att ni ÄNTLIGEN hjälpte mig!

Följ min blogg med Bloglovin

Så, nu går min blogg även att hitta på bloglovin'. Tog ju sådär en månad ungefär att få hjälp, men det är lite skit samma nu :) Snart kommer knappen upp på bloggen också så ni enkelt kan följa mig om ni vill det!

Sitter för övrigt och dricker kaffe till kvällens Navy CIS. Jag borde inte dricka kaffe såhär sent egentligen för nu kommer jag inte kunna sova. Fast egentligen spelar det nog ingen roll just i kväll för jag har så mycket tankar i huvet redan som kommer göra mig sömnlös. Ser fram emot imorgon <3

Satt ute och pluggade förut med Malou i skype. Skönt väder i Alingsås! Synd att det troligen inte blir mer sånt väder fören om ett år. Här har ni fina bilder på sliten Suss ute i solen!

Btw, jag ska sätta mig ner nu och göra en mindmap. Om bloggen, alltså. Jag skriver så fruktansvärt tråkiga saker och jag tror inte att ni bryr er ett piss om vad jag gör på dagarna. Därför ska jag komma på ett tema för bloggen! Har några bra idéer på gång redan, men vi får se hur det blir och när allt drar igång. Tills dess; fortsätt läsa mina meningslösa inlägg sötnosar! :D