Reklam och marknadsföring

Har suttit och läst om olika utbildningar på YH och är sugen på att läsa reklam och marknadsföring. Vill bara att gymnasiet ska ta slut nu så jag kan göra nåt vettigt, haha. Känns verkligen som att vi bara fjantar omkring och det är inte alls roligt. Och jag har två år kvar..

Iofs så blir väl dom åren vad man gör dom till. Och jag ska ha roligt i skolan. Det har jag ju till viss del nu också. Jättebra vänner och sköna lärare. Men kurserna är inte alls roliga.. Inte än i alla fall. Jag ser bara fram emot textkommunikation och digitalt skapande. Inget annat faller mig i smaken. Känns ju kul att jag valde programmering för att lära mig programmera webbsidor, så ska vi bara utveckla spel..

Aja, nu ska jag sätta mig och plugga lite så jag slipper liogga efter i skolan. Imorgon är det tillbaka till vardagen igen! Är fortfarande förkyld men det är mycket bättre nu än vad det var förut. Jag har inte tid att vara sjuk.