Mooorning!

Klockan ringde kl. 11 imorse och jag hoppade direkt in i duschen. Det är så himla skönt att duscha direkt på morgonen! Fast jag har ett problem när det gäller det.. Jag får typ.. ångest? Eller ja, jag vet inte riktigt. Nån känsla som ligger väldigt nära ångest i alla fall. Och jag vet inte alls varför, för det är ju bara gött att duscha! Det är bara på morgonen det händer också. Konstigt.

Jag vet inte riktigt när vi åker men väskan är packad och klar sen igår i alla fall. Hade tänkt att göra en god frukost och göra mig iordning lite. Det tar ju ungefär 3 timmar att köra dit så man kanske borde stanna någonstans och införskaffa sig en korsordstidning? Lite töntig är jag, men när jag åker bil längre sträckor behöver jag ha en tidning. Antingen korsord eller skvallerblaska. Ibland går det bra utan, men då brukar jag sova på vägen. Fast det lär jag inte kunna göra nu när vi åker mitt på dagen.

Aja, dags för den goda frukosten!