Latheten tar över.

Det som oroade mig är inget att oroa sig över mer! Riktigt skönt att få bort det ur tankarna!

Middagen idag blev pommes frittes med ketchup. Jag orkade verkligen inte ställa mig och göra nån riktig mat! Som tur är så kan jag leva på pommes. Mumsmums! Senare ikväll hade jag tänkt att göra lite popcorn och se på någon bra film. Bara ta det lugnt. Så mycket som jag har oroat mig idag behöver jag skämma bort mig själv lite.

På fredag åker jag till Jonsbol i Värmland och hälsar på Simons farfar! Det kommer bli trevligt och framför allt skönt att få komma bort ett tag. Tråkigt bara att jag fick en tandläkartid (mycket efterlängtad) på måndag som jag måste omboka, eftersom vi åker hem den dagen. Krångel det ska bli med allt! Jag vill bara få min mun undersökt och sen säga åt tandläkarna att jag vill ha mina implantat så fort som möjligt och sen bara göra det. Hur svårt kan det vara?

Nä, nu ska jag fortsätta se på Sky News en stund. Har ni hört om kravallerna i London? Riktigt hemskt.. Blir så ledsen när folk förstör. Speciellt en så vacker stad som London! Tur att man inte är där just nu. Idioter som håller på!