Framme i Jonsbol!

Nu har vi kommit fram och jag sitter vid Simons farfars dator. Vi har precis varit ute och gått med hunden en stund och jag tog med kameran. Fick en del fina bilder som jag lägger upp senare ikväll :) Känns ju rätt dumt att lägga in bilderna på denna datorn så jag ska låna någons mobila bredband senare hade jag tänkt.

Just nu är det bara jag och Simon här. Resten är på kräftskiva, men vi dissade eftersom jag inte äter skaldjur. Jag vet inte riktigt vad vi ska äta, men det lär ju finnas något här. Känns som att vi verkligen är så långt bort man kan komma från civilisationen så jag känner inte för att åka iväg med bilen någonstans.

Och för övrigt är jag helt tagen på sängen gällande statistiken på min blogg! Trodde inte att det var så många som läste :D Ni gör mig riktigt glad <3